', {"client_storage":"none"});

Jak získát více sledujících na sociálních sítích?

Online marketing » Jak získát více sledujících na sociálních sítích?

27.1.2022, Mgr. Liliana Poláková

Sociální sítě Vám přivedou velké množství nových sledujících, když na těchto kanálech budete pracovat správně.

Jsou sledující na sociálních sítích přínosem pro firmy?

Bezesporu. Je třeba si ale uvědomit, že na těchto kanálech musíte pilně pracovat. Založit účet na Facebooku, Instagramu, Linkedinu atd., „nasázet“ fota, texty a videa a čekat, že Vás každý začne sledovat, nestačí. Samozřejmě pár sledujících získáte, to je ovšem málo. Sami dobře víte, čím víc sledujících, tím lépe, po všech stránkách. Nejenže propagujete svoji firmu, ale zároveň vytváříte zajímavý reklamní prostor pro jiné společnosti. Takže správným nastavením a správou sociálních sítí docílíte větších prodejů a výdělků a vedlejších, kolikrát nemalých, příjmů z reklam.

Jak správně pracovat na Facebooku?

Facebook trochu "upadá", hlavně u mladých, kteří se „pohybují“ spíše na Instagramu, TikToku, Pinterestu atd. I přesto na Facebooku tráví čas velké procento populace. Je to trend, který jen tak neodezní, tak toho využijte. Tvořte zajímavý obsah, který následně propagujte pomoci placených reklam. Pro začátek zvolte levnější reklamu. ale zaměřte se na lokaci, segmenty atd. Přidávejte nové informace minimálně 3 až 4 krát týdně, nespamujte každý den, to je kontraproduktivní, uživatele  jednoduše začnete nudit, přestane Vás sledovat, vytvořte si dobrou image, vzácnou, zvolte zlatou střední cestu: všeho s mírou. Dalším krokem je založení obchodu, nastavení kterého věnujte obzvlášť velkou pozornost, jinak riskujete, že Váš obchod nebude zveřejněn a věřte, že napravit chybu je extrémně těžké, ne – li nemožné.

Povedlo se Vám nastavit obchod na Facebooku? Pak ho propojte Instagramovým účtem, na kterém rovněž nastavte obchod. I zde věnujte velkou pozornost nastavení a správnému propojení. Vše směřujte na web, aby se potenciální nový zákazník, kliknutím na produkt či službu, přesměroval přímo na hlavní zdroj.  Když už máte všechno správně nastavené, začněte pracovat na získávání nových sledujících.

Instagram

Zde je práce o něco jednodušší, pokud samozřejmě máte vše správně nastavené. Používejte správné hashtagy, nepiště dlouhé texty, nikdo to nečte. Zaměřte se na stručný a výstižný popis toho, co nabízíte, vyzdvihněte klady a výhody, sledujte ostatní, komentujte a miřte na Vaši „krevní skupinu“.  Nastavte si automatické sdílení na Facebooku a obráceně.

Linkedin

Tato síť je odlišná od ostatních a shlukují se zde úspěšní podnikatele, umělci atp. Práce na LD není tak snadná, jako na ostatních sítích. LD nemá moc rád, když odkazujete na web, třeba, nebo když odesíláte soukromé zprávy s nabídkou zboží či služeb, tímto počinem můžete přijít o účet na Linkedinu. Opět se zaměřte na kvalitní obsah, správné hashtagy, publikováním článků atd.

Pokud budete dodržovat zásady správného postupu na kterékoliv sociální sítí, úspěch se zákonitě dostaví. Získáte větší množství sledujících, kteří zůstanou a tím docílíte i větších obratů a zisků.

V příštím článku se budeme věnovat influencerům a výhodám spolupráce s touto komunitou.

Komentáře

Antispamová ochrana: Je-li dnes středa, co bude zítra?

Online marketing

Nepřihlášený