Online marketing 2022
Jaké změny v orce 2022 nás čekají?

Nejdinamičtějším způsobem propagace je online marketing. Znalosti online marketingu můžete vykonat velké věcí s malým finančním rozpočtem. Sledovat novinky se rozhodně vyplatí ale, vždy se řiďte vlastními úsudky a zkušenostmi.
SEO 2022
Zde jsme se velkých změn nedočkali. Pořad platí zlaté pravidlo, tvořit originální, užitečný a hlavně kvalitní obsah. Nehledejte žádné složité způsoby, představte zákazníkům Vaší službu nebo produkt tak, aby to pochopili, aby je to zaujalo a aby nabízenou službu či produkt zakoupili.
Zajisté každý z Vás má na webu statistiky vyhledávání, používejte je při tvorbě SEO, vyfiltrujte správná klíčová slova, tvořte správný obsah a budujte svoji základnu.
U začínajících podnikatelů nastavení a správa SEO bude trošku náročnější, ale setrvejte, postupně získáte všechna potřebná data k efektivní propagaci.
Komunikace se zákazníky
Nedávejte na weby kontaktní formulář, radím to všem svým obchodním partnerům už několik let, přicházíte tím opravdu o větší množství nakupujících. Je to neosobní, studené a skoro bez výsledků. Na web bych dávala povinně konkrétní telefonní číslo s konkrétním jménem, kdo mi poradí v případě dotazů a kdo mi vysvětli to, co mě zajímá než si službu nebo produkt zakoupím. Obchodní partneři mi oponují že nemají čas na komunikaci, odpovídám –toto je jednou z priorit a velice důležitým bodem. Pokud tyto informace na webu nemáte, potenciální zákazník se prokliká na jiný web a pořídí si, co potřebuje u konkurence.
Nepodceňujte video, audio a fotoobsah
Velký růst zaznamenávají weby s výše uvedeným obsahem, texty nestačí, pokud to nejsou návody, skoro nikdo je nečte. Vytvářejte poutavé podcasty v pravidelných frekvencích, jinak to nemá smysl.
Linkbuilding
Nejedná se o novinku, víme, že pokud chceme tvořit kvalitní linkbuilding, musíme použít kvalitní a „živé“ odkazy. Největší chybou je „nasázet“ odkazy a nevědět, že dotyčný web nebo stránka jsou nefunkční.
Sociální sítě
Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok, Twitter, Pinterest, Youtube a mnoho dalších – nikdy nepodceňujte propagaci na těchto kanálech. Tvořte ale správný obsah, najděte Vaší cílovou skupinu, vyberte si síť, které je blízká Vaší nabídce.
A na závěr
SEO musí fungovat jak onpage, tak offpage. Dokonalé. Sladěný a kvalitní obsah Vám přiláká mnoho věrných zákazníků.
V dalším čísle se zaměříme na cross-selling a up-selling.
Zaregistrujte se, ať zbytečně nepřicházíte o novinky.