', {"client_storage":"none"});

Online marketing 2022

Online marketing » Online marketing 2022

8.1.2022, Mgr.Liliana Poláková, specialista na online marketing

Jaké změny v orce 2022 nás čekají?

Nejdinamičtějším způsobem propagace je online marketing. Znalosti online marketingu můžete vykonat velké věcí s malým finančním rozpočtem. Sledovat novinky se rozhodně vyplatí ale, vždy se řiďte vlastními úsudky a zkušenostmi.

SEO 2022

Zde jsme se velkých změn nedočkali. Pořad platí zlaté pravidlo, tvořit originální, užitečný a hlavně kvalitní obsah. Nehledejte žádné složité způsoby, představte zákazníkům Vaší službu nebo produkt tak, aby to pochopili, aby je to zaujalo a aby nabízenou službu či produkt zakoupili.

Zajisté každý z Vás má na webu statistiky vyhledávání, používejte je při tvorbě SEO, vyfiltrujte správná klíčová slova, tvořte správný obsah a budujte svoji základnu.

U začínajících podnikatelů nastavení a správa SEO bude trošku náročnější, ale setrvejte, postupně získáte všechna potřebná data k efektivní propagaci.

Komunikace se zákazníky

Nedávejte na weby kontaktní formulář, radím to všem svým obchodním partnerům už několik let, přicházíte tím opravdu o větší množství nakupujících. Je to neosobní, studené a skoro bez výsledků. Na web bych dávala povinně konkrétní telefonní číslo s konkrétním jménem, kdo mi poradí v případě dotazů a kdo mi vysvětli to, co mě zajímá než si službu nebo produkt zakoupím. Obchodní partneři mi oponují že nemají čas na komunikaci, odpovídám –toto je jednou z priorit a velice důležitým bodem. Pokud tyto informace na webu nemáte, potenciální zákazník se prokliká na jiný web a pořídí si, co potřebuje u konkurence.

Nepodceňujte video, audio a fotoobsah

Velký růst zaznamenávají weby s výše uvedeným obsahem, texty nestačí, pokud to nejsou návody, skoro nikdo je nečte. Vytvářejte poutavé podcasty v pravidelných frekvencích, jinak to nemá smysl.

Linkbuilding

Nejedná se o novinku, víme, že pokud chceme tvořit kvalitní linkbuilding, musíme použít kvalitní a „živé“ odkazy. Největší chybou je „nasázet“ odkazy a nevědět, že dotyčný web nebo stránka jsou nefunkční.

Sociální sítě

Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok, Twitter, Pinterest, Youtube a mnoho dalších – nikdy nepodceňujte propagaci na těchto kanálech. Tvořte ale správný obsah, najděte Vaší cílovou skupinu, vyberte si síť, které je blízká Vaší nabídce.

A na závěr

SEO musí fungovat jak onpage, tak offpage.  Dokonalé. Sladěný  a kvalitní obsah Vám přiláká mnoho věrných zákazníků.

V dalším čísle se zaměříme na cross-selling a up-selling.

Zaregistrujte se, ať zbytečně nepřicházíte o novinky.

Komentáře

Antispamová ochrana: Je-li dnes středa, co bude zítra?
Liliana Poláková - 10.1.2022 22:05
Dobrý den, pane Soukupe. Napište mi do emailu. Děkuji moc
Odesláno z IP: 2a00:1028:8392:1bfa:5876:cd9a:fc73:75
Soukup Jaroslav - 8.1.2022 17:59
Dobrý den. Potřebuji poradit s marketingem. Především na sociálních sítích. Moc děkuji.
Odesláno z IP: 2a00:1028:8392:1bfa:e9e0:bf11:3220:e687

Online marketing

Nepřihlášený