', {"client_storage":"none"});

Marketing je tím, co prodává.

Online marketing » Marketing je tím, co prodává.

27.12.2021, Mgr. Liliana Poláková

Jak nastavit marketing povánočních slev

Předvánoční prodej

V době před Vánoci se zvýšily tržby maloobchodním prodejcům. Zákazníci kupovali vše, co jím přišlo pod ruku, hlavně ti, co nakupují dárky na poslední chvíli. Vánoce jsou ale za námi a sklady praskají ve švech, i když dle analytiků je zboží nedostatek, jak kterého, a my podnikatele víme nejlépe, jak se věcí mají. Před Vánoci online marketing hrál bezesporu velkou roli, ale větší důraz musíme dávat na nastavení online marketingu v době po Vánocích.

Online marketing po Vánocích

V tomto období se zákazníci vydali z peněz, tak proč by utráceli, když další výplatu budou mít až v lednu? Tady musí nastoupit bezchybná marketingová a cenová strategie. Nastavit slevu na sezónní zboží, např., oblečení na hory, lyže, zimní oblečení, sportovní oblečení a mnoho dalšího. Nad nastavením ceny musíte myslet na to, abyste nepřišly o marži. Pokud máte marži 30%, slevou 5% Vám zbude 25%, tento propad musíte dohnat prodejem, jednoduše musíte zvýšit obrat o 5%. Jednoduché, že? Ale jak docílit vyššího prodeje? Nastavením správné propagace. Marketing každé společnosti musí běžet non-stop a hlavně správně.

A na závěr

V předvánočním období pomoci slev a akcí podpoříte prodej na 99%. V povánočním období už to tak jednoduché nebude, zde musíte skutečně zapracovat, zapřemýšlet a nastavit vše správně. Pokud to neuděláte Vy, udělá to Vaše konkurence, a ta nikdy nespí.

Komentáře

Antispamová ochrana: Napište číslo 100 slovem

Online marketing

Nepřihlášený