Marketing je tím, co prodává.
Jak nastavit marketing povánočních slev

Předvánoční prodej
V době před Vánoci se zvýšily tržby maloobchodním prodejcům. Zákazníci kupovali vše, co jím přišlo pod ruku, hlavně ti, co nakupují dárky na poslední chvíli. Vánoce jsou ale za námi a sklady praskají ve švech, i když dle analytiků je zboží nedostatek, jak kterého, a my podnikatele víme nejlépe, jak se věcí mají. Před Vánoci online marketing hrál bezesporu velkou roli, ale větší důraz musíme dávat na nastavení online marketingu v době po Vánocích.
Online marketing po Vánocích
V tomto období se zákazníci vydali z peněz, tak proč by utráceli, když další výplatu budou mít až v lednu? Tady musí nastoupit bezchybná marketingová a cenová strategie. Nastavit slevu na sezónní zboží, např., oblečení na hory, lyže, zimní oblečení, sportovní oblečení a mnoho dalšího. Nad nastavením ceny musíte myslet na to, abyste nepřišly o marži. Pokud máte marži 30%, slevou 5% Vám zbude 25%, tento propad musíte dohnat prodejem, jednoduše musíte zvýšit obrat o 5%. Jednoduché, že? Ale jak docílit vyššího prodeje? Nastavením správné propagace. Marketing každé společnosti musí běžet non-stop a hlavně správně.
A na závěr
V předvánočním období pomoci slev a akcí podpoříte prodej na 99%. V povánočním období už to tak jednoduché nebude, zde musíte skutečně zapracovat, zapřemýšlet a nastavit vše správně. Pokud to neuděláte Vy, udělá to Vaše konkurence, a ta nikdy nespí.