', {"client_storage":"none"});

Jak si vede Vaše firma v předvánočním období?

Online marketing » Jak si vede Vaše firma v předvánočním období?

18.12.2021, Mgr. Liliana Poláková

Stojíte na místě nebo vyděláváte? 

Tržby v předvánočním období

V období před Vánoci začíná šílenství v podobě nákupů dárků. Zákaznici kupují všechno, co jím přijde „pod ruku“.  Pokud však Vaše firma nezaznamenala vzestup a zvýšení tržeb, pak je něco hodně špatně.

Jak zjistit kde děláte chyby?

Existuje mnoho příčin:

1. Špatně nastavený web

2. Špatně nastavený online marketing nebo neexistuje žádný.

3. Špatně nastavený interní chod firmy

Takhle bychom mohli pokračovat. Je třeba si v klidu sednout, udělat analýzu trhu, analýzu konkurence, ekonomickou stránku Vašeho podniku, personální obsazení atd.

Neexistuje špatná firma, existuje špatné nastavení.

Jak z toho ven a jak začít vydělávat?

Zkontrolujte web po SEO stránce (svěřte se do rukou odborníků, sami se v tom budete plácat, prosedíte u PC mnoho hodin úplně zbytečně)

Poraďte se s marketéry a nastavte kampaň tak, aby přinášela efektivní výsledky.

Projděte firmu inside – od A do Z a pokud zjistíte chyby, napravte je hned.

Protože pokud firma nevydělává, je mrtvá a to znamená jediné, odradí Vás to od dalších podnikatelských záměrů a nápadů a zbytečně přijdete o peníze, který jsou všude okolo Vás.

Komentáře

Antispamová ochrana: Napište číslo 100 slovem

Online marketing

Nepřihlášený