Jak si vede Vaše firma v předvánočním období?
Stojíte na místě nebo vyděláváte?

Tržby v předvánočním období
V období před Vánoci začíná šílenství v podobě nákupů dárků. Zákaznici kupují všechno, co jím přijde „pod ruku“. Pokud však Vaše firma nezaznamenala vzestup a zvýšení tržeb, pak je něco hodně špatně.
Jak zjistit kde děláte chyby?
Existuje mnoho příčin:
1. Špatně nastavený web
2. Špatně nastavený online marketing nebo neexistuje žádný.
3. Špatně nastavený interní chod firmy
Takhle bychom mohli pokračovat. Je třeba si v klidu sednout, udělat analýzu trhu, analýzu konkurence, ekonomickou stránku Vašeho podniku, personální obsazení atd.
Neexistuje špatná firma, existuje špatné nastavení.
Jak z toho ven a jak začít vydělávat?
Zkontrolujte web po SEO stránce (svěřte se do rukou odborníků, sami se v tom budete plácat, prosedíte u PC mnoho hodin úplně zbytečně)
Poraďte se s marketéry a nastavte kampaň tak, aby přinášela efektivní výsledky.
Projděte firmu inside – od A do Z a pokud zjistíte chyby, napravte je hned.
Protože pokud firma nevydělává, je mrtvá a to znamená jediné, odradí Vás to od dalších podnikatelských záměrů a nápadů a zbytečně přijdete o peníze, který jsou všude okolo Vás.