', {"client_storage":"none"});

Jak docílit zvyšujících se tržeb i v dnešní době

Online marketing » Jak docílit zvyšujících se tržeb i v dnešní době

18.8.2021, Mgr. Liliana Poláková

Stačí dodržovat 5 důležitých postupů. Jaké to jsou? 

 5 důležitých postupů pro podnikatele, kteří chtějí prosperovat.

Web – nezahlcujte uživatele zbytečnými informacemi. Texty na webu musí být stručné a výstižné a musí být zaměřeny na produkt či službu, v souvislosti s tím, co nabízíte. Vizualizace produktu či služby je další důležitou složkou webu. Kvalitní obrázek s popisem konkrétního produktu či služby přivede na web více uživatelů, potažmo víc potencionálních zákazníků.

Komunikace se zákazníkem – mnoho firem opakuje stále dokola stejnou chybu. Podceňuje komunikaci se zákazníkem, nepovažuje to za důležité. Denně sleduje statistiky návštěvnosti a prodeje.  Přitom stačí tak málo – být blíž zákazníkům

Dostupnost produktů či služeb – největší průšvih je, když u nabídky na webu „svítí“ tlačítko „dočasně nedostupné“ nebo „vyprodáno“ nebo „ čekáme na dodání“. Chyba. Raději chybějící položku dočasně znepřístupněte, ve chvíli, když jí naskladníte, dejte jí opět zelenou.

Doprava – dnes máme velkou nabídku dopravních společností. Vybrali jste si jednu, uzavřeli s ní smlouvu a víc Vás nezajímá. Pamatujte ale, že každý zákazník má svojí oblíbenou dopravní společnost, ať je to DHL, PPL, Zásilkovna, Česká pošta a jiné. Dopřejte mu možnost výběrů, ať se rozhodne a vybere z nabídky na Vašem webu.

Průzkum spokojenosti – věnujte tomuto bodu velkou pozornost. Nenucenou formou zjistíte, zda –li byl zákazník spokojený či nikoliv, a nejen to, tím, že se ho zeptáte, vytvoříte u něho dojem, že je jedinečný a že si ho vážíte, neví a ani ho to nezajímá, že máte tisíce dalších spokojených zákazníků.  V budoucnu u Vás rád zůstane.

Zajímá Vás více podrobností? Potřebujete „rozproudit“ a správně nastavit výdělečný proces? Pak mi napište, jsem tu pro Vás.

V dalším vydání se společně podíváme na další důležité body, bez kterých podnikání je ztrátou času, sil a prostředků.

Komentáře

Antispamová ochrana: Je-li dnes středa, co bude zítra?

Online marketing

Nepřihlášený