Rok 2021 a SEO
Nejnovější trendy v oblasti SEO

Z průzkumu víme, že 80% uživatelů se zajímá o organické výsledky, 25% vyhledávání skončí nějakou konverzi: nákupem služby nebo zboží. Co doporučují odborníci přes SEO? Psát texty v přirozeném jazyce, nezahlcovat je velkým množstvím klíčových slov, to k ničemu nevede. Vytvářejte srozumitelný a kvalitní obsah a klíčová slova používejte rozvážně. Kvalitní obsah bude pro rok 2021 zásadní. Volte odbornost, důvěryhodnost a autoritu. Napovězte zákazníkům, kteří hledají určitou službu nebo konkrétní zboží, co tak asi zadává do vyhledávače? Volí odborné výrazy? To asi těžko. Napíše zrovna to, co ho napadne: ...kde koupit, ...levné spotřebiče, ...značkové oblečení za rozumnou cenu atd, atd. Zaměřte se také na pravdivost obsahu, přeci je to Vaše digitální identita, když budete používat zavádějící informace ve snaze získat co nejvíce zákazníků, spláčete nad výdělkem. Sice rozklikne Váš web ale míra okamžitého opuštění je 100%, proč? Protože hledá úplně něco jiného, než mu nabízíte Vy. Stránku zavře a jde hledat dál. Proto se zaměřte na uživatele, který hledá to, co nabízíte a prodáváte Vy. Zapojte do toho Sales Upsell, Gross-selling, Mini-selling, prostě strategii, která je efektivní a která napomůže růstu Vašeho podnikání.
Nevíte si rady? Pak neváhejte a volejte nebo pište. Do marketingu se vždy vyplatí investovat, je to jeden ze základních pilířů každé společnosti, bez marketingu nejste vidět a dáváte tak šanci konkurenci.