Instagramový marketing
Jak vytvořit příspěvky, které zaujmou a zároveň přilákají hodně sledujících?

Všimli jste si obrovský nárůst značek na Instagramu? Musím být vidět na Instagrmu? Odpověď zni: ANO. Instagram je, spolu s Facebookem, nejnevštěvvanějším kanálem. Na Instagramu je více než miliarda aktivních uživatelů měsíčně a více než 25 milionů obchodních profilů. Velkému množství firem se podařilo na Instagramu najít svoje zákazníky. A opačně, přes 83% uživatelů tvrdí, že na Instagramu našli produkty a služby, které hledali. Takže vidíme, že Instagram je globální platformou, která umožňuje značkám získávat svoje zákazníky.
Jak vytvořit účet na Instagramu? Jaké příspěvky dávat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vlastně začít s reklamou na Instagramu?
Napište mi, poradím, nastavím, povedu.