', {"client_storage":"none"});

Online marketing, jak vybrat správný pro Vás?

Online marketing » Online marketing, jak vybrat správný pro Vás?

10.7.2022, Liliana Poláková - marketing specialist

Každá firma je jiná, i když prodáva stejné zboží, proto je třeba pečlivě vybírat online marketing

Jaký účel plní online marketing?

Rozšířit povědomí o značce, zvýšit návštěvnost na webu, zvýšit konverzní poměr, získávání většího počtu zákazníků apod.

Hodí se univerzální online marketing i pro Vaši firmu?

V žádném případě. Každá firma musí volit vhodné nástroje, kanály a postupy. Co se hodí pro jednu firmu, se absolutně nehodí pro jinou, i když prodávají stejné zboží či služby.

Jaké jsou hlavní metody a nástroje online marketingu?

1. Webové stránky – základ, grunt. Musí mít responzivní a hlavně atraktivní obsah. Neméně důležitým faktorem je struktura webu. Zajímavé texty – copywriting.

2. Sociální sítě – dnes si bez nich nedokážu představit žádný online marketing. Jak volit správnou propagaci? Nad tím musí přemýšlet každý podnikatel nebo marketér. Bezhlavě sázet údaje na sítě nepřinese žádný výsledek, ale zákonitě odradí i zbytek zákazníků.

3. Placené kampaně – proč ne. Je třeba vydávat desítky tisíc korun na PPC? Provozovatele vyhledávačů Vám řeknou ANO, já říkám NE. Šikovně spravované placené kampaně mohou přinést krásné výsledky, aniž by jste vydávali zbytečně velké sumy.

4. Email marketing – zde dělá mnoho firem fatální chyby. Email marketing je „alchymie“ v marketingu.

5. SEO – offpage, onpage. Optimalizovat web je nesmírně důležité pro to, aby firma byla vidět a zobrazovala se na prvních pozicích.

6. Affiliate marketing – dnes již neodmyslitelná součást každé marketingové kampaně.

Závěrem

Za dlouhou dobu své praxe v daném oboru jsem se setkala s tím, že si podnikatele objednali online marketing ale nenechali si poradit, tvrdošíjně trvali na konkrétním postupu, který pro ně nebyl přínosem, ale který fungoval, řekněme u jejich kolegů, kteří vydělávají velké peníze.

Pokud se rozhodnete spolupracovat s marketingovým specialistou, ať již se mnou nebo s někým jiným, nechte si poradit, svěřte se do rukou odborníkům, pak teprve začnete růst.

Aby i Váš podnik vzkvétal, stačí, když mi napíšete nebo zavoláte. Po hloubkové analýze stávajících údajů o Vaší společnosti, nastavím účinné postupy a povedu online marketing tak, aby se po nějaké době objevily hmatatelné výsledky.

 Váš úspěch je mým cílem, jinak bych online marketing nedělala. Nedělám nic, co nepřináší kladné výsledky!

Komentáře

Antispamová ochrana: Je-li dnes středa, co bude zítra?

Online marketing

Nepřihlášený