Nastavení a správa online marketingu

Analýza a nastavení webu po SEO stránce
Za svoji dlouhou praxi se setkávám s tím, že podnikatele, i přesto, že mají dokonalý web po vizuální stránce, prodávají míň, než konkurence. Čím to je, ptají se? Je to tím, že sice po vizuální stránce mají dokonalý web, ale prázdý po stránce marketingové. A tím nemyslím jen SEO, kdo Vám řekne, že nastaví SEO a prodeje se pohrnou, neříká pravdu, SEO je jen malou součásti kompletního marketingu. Jak se dostat na první místa ve vyhledávačích? Jak navýšit návštěvnost? Jak oslovit zákazníky? Napište mi. Nastavím, povedu.

Marketing na Facebooku
Bez Facebookové stránky se neobejdeme. Důležité je správně nastavit stránku tak, aby Vám jí Facebook nezablokoval, obnovení je složité a kolikrát nemožné.
Obchod - tady se musí vše pečlivě nastavit nejen po právní a obchodní stránce, ale i popřemýšlet nad obsahem. Koho chci oslovit, komu chci prodat zboží či službu apod.
Poslední krok - propojení stránky s Instagramem.

Instagram marketing
Jako u Facebooku, i na Instagramu je důležité vše správně nastavit a na nic nezapomenout.
Sdílet relevantní obsah. Nahrávat kvalitní fota a bannery. Oslovovat správné publikum.
Sdílené přísěvky automaticky sdílíme na Facebook a obráceně.
Zkrátka - správně nastavení a propojení obchodu na obou kanálech.

Bannery na míru
Banner musí být jednoduchý, poutavý a hlavně musí obsahovat relevantní informace.
Pokud chci prezentovat produkt, zcela určitě je důležité foto produktu, kvalitní foto, u služeb převažuje text.
Ať již potřebujete bannery na web, na sociální sítě, nebo na billboard, napište nám, navrhneme a vytvoříme.

Produktové foto
Vizuální vlastností produktu zachytíte pomoci produktové fotografie, která musí mít sjednocený styl akompozici.
Na základě vizualizace produktu či služby, se velké množství zákazníků rozhoduje o nákupu.
Nabízíme produktové fotografie i pro Vaší společnost.