Jak z firmy udělat úspěšnou firmu?

Blog » Jak z firmy udělat úspěšnou firmu?

25.3.2021, Admin

Pár jednoduchých kroků k úspěchu

Krok 1. Založení a vizualizace firmy

Už Vás nebaví „dřít“ v zaměstnání 8 – 10 hodin denně za stejný plat a jednoho dne jste si řekli dost, založím si vlastní firmu. Máte podnikatelský nápad, který nosíte léta v hlavě a teď jej chcete realizovat. Po dokončení zápisu firmy, se vrhnete na budování webových stránek. Na co dát pozor? Představte si, jste spotřebitel a něco hledáte: služby, produkty, kroužky pro děti, úklidovou firmu, to je jedno. Chcete otevřít internet, zadat do vyhledávače klíčové slovo nebo frázi, třeba ráno u kafe, před odchodem do zaměstnání. Co Vás zaujme na první pohled a kde si objednáte hledané zboží nebo služby? Na webu, který je přehledný, má stručně definované informace, doplněné obrázky, cenu, dobu dodání zboží nebo služeb, způsob platby, způsob dopravy, možnost reklamace. Tj. to, co Vás zajímá a co za několik minut najdete, objednáte, zaplatíte a odcházíte do práce. Jednoduše a rychlé. Takže při budování webu myslete na tyto základní parametry:

a) Informace o Vás. Zde myslete na přímý kontakt se zákazníkem, nechce komunikovat s robotem, chce zavolat konkrétní osobě, má dotazy, zodpovězte mu je.

b) Co nabízíte

c) Cenovou nabídku

d) Jak může zákazník platit

e) Jakou dopravu může zvolit

f) Jak může popřípadě zboží nebo služby reklamovat.

Krok 2. Efektivní marketingové nástroje pro zviditelnění Vaši firmy

Takže firmu a webové stránky už máte a čekáte, že se pohrnou zakázky, přeci jste si „mákli“ a web vypadá dokonale. STOP. Víte kolik firem má podobně kvalitní weby? Miliony. Druhým krokem tedy bude efektivní  marketing, neboli propagace Vaší firmy. Jakou ale zvolit? Natisknete letáky a brožury? Kdepak. To nechte na politicích. Vy potřebujete aby se Vaše webové stránky zobrazovaly napřič internetem a aby jste byli, pokud možno, na prvních místech. Proč? Protože dnes chce zákazník všechno hned, hned, hned. Podívá se na prvních pár firem a z těch si vybere, na druhou stránku seznamu firem na Google nebo Seznamu atd., se ani nepodívá, spěchá. Proto musíte:

a) Provést analýzu trhu.

b) Nastavení reklam. Jestli placených nebo neplacených to už je na Vás a na Vašich finančních možnostech.

c) Nepodceňujte sociální sítě ( Facebook, Instagram a jiné)

d) Reklamní spot, třeba

Zkrátka, nastavit marketingovou strategii tak, aby jste nemuseli trávit u internetu každý den od – do ale tak, aby internet pracoval na propagaci za Vás a Vy se mohli věnovat zajištění samotného chodu firmy.

Krok 3. Buďte blíž k zákazníkům

Teď už máte funkční web, marketing Vám běží, zákazníci si Vás všimli, máte první objednávky. A je to, řeknete si, obraty a zisky jen porostou. No kéž by to bylo tak jednoduché, to bych přála každému podnikateli. Ale ono to tak jednoduché není. Takže na co se musíte zaměřit teď:

a) Komunikace se zákazníkem

b) Krátká odesílací lhůta

c) Při reklamaci, její rychlé vyřízení a mnoho jiného.

Krok 4. Vracející se zákazníci

Vybudujte si stálou základnu zákazníků. Jak? Je to opěr mravenčí práce, která se ovšem vyplatí. Nabídněte mu něco, co jinde nemá. Třeba Upselling, pokud Vaše firma může nabídnout doplňky k hlavním produktům například. Pokud ne, nabízí se velké množství jiných bonusů, třeba věrnostní body atd. Nad tím musíte popřemýšlet Vy, dle nabízených služeb či zboží.

To je pár kroků k úspěšnému podnikání.

Jestli jste si přečetli článek do konce a řekli si, skvělé, takhle budu postupovat a pak jen vydělávat, tak to ne. Pokud podnikáte, musíte být ve střehu, konkurence nikdy nespí.

Pokud chcete vědět víc, stačí vyplnit formulář na mém webu, nastavím, povedu – pomůžu s růstem Vaší firmy.

Mgr. Liliana Poláková

Komentáře

Antispamová ochrana: Je-li dnes středa, co bude zítra?
UA-174238590-1 G-2MSZD1LFHD
Nepřihlášený