Expanze na trh

Blog » Expanze na trh

23.3.2021, Admin

Založili jste společnost a co teď? Jaké kroky zvolit k její zviditelnění na trhu? 

Dnešní doba přeje online prodejům zboží či služeb. Společností, které jsou na trhu několik let, už zhruba tuší jak na efektivní propagaci, na „boj“ s konkurencí, na zvýšení obratů a zisků. Co ale začínající podnikatele? Dnešní trh je přesycený vším možným, pandemie nutí  podnikatele „tlačit“ ceny dolu. Zákazník si dá tu práci a zjisti si nejlevnější cenu za produkt či službu, kterou si hodlá pořídit, online nástrojů k tomu má na výběr. A teď vyvstává otázka, mám nabídnout levnější cenu za stejný výrobek/službu, jako má mnoho jiných firem? To je jedná z možností, ale ruku na srdce, kolik společností dnes vyrábí? Malé procento. Pokud patříte k výrobcům, počítejte s 50 % úspěchem již při založení, samozřejmě otázkou zůstává, co vyrábíte. Pokud ale nakupujete a prodáváte dál, můžete si dovolit snížit cenu tak, aby byl zákazník spokojený a Vy měli svoji marži? Máte reálné náklady, které hradit musíte: pronájem, energie, pořízení zboží  atd., (u služeb je to samozřejmě jednoduší, zde nemáte tolik nákladů, opět ale záleží na tom, jaký druh služeb nabízíte). A to znamená jediné, s cenou směrem dolu, moc hýbat nemůžete. Takže co tedy? Jako první krok, již před samotným spuštěním firemních aktivit, si vypracujte detailní analýzu trhu. Druhým krokem, a tento krok je rozhodující, je tvorba webu, kvalitní web je „grunt“ každé firmy. Co si ale máme představit pod pojmem kvalitní web? Přeci máte perfektního IT, který Vám vytvoří web dle Vašich představ. To ale nestačí. Zkontrolujte, zda je Váš web responzitivní, zda obsahuje správně nastavený meta titulek s požadovaným počtem slov, meta popisky, tagy a mnoho jiného. Zde hovoříme o onpage marketingu. Teď nás čeká offpage marketing, kam patří částí SEO, PPC, atd. Jakou marketingovou strategii zvolit? Nastavit placenou reklamu za desítky tisíc korun? Tak to STOP, tento postup není správný. Zajímá Vás víc? Pište. Poradím, nastavím, povedu. Těším se.

Komentáře

Antispamová ochrana: Je-li dnes středa, co bude zítra?
UA-174238590-1 G-2MSZD1LFHD
Nepřihlášený