NEWSLETTER

Blog » NEWSLETTER

20.3.2021, Admin

Mám provozovat email marketing? 

Email marketing, o této propagaci je velké množství článků, rad, doporučení. Ovšem, kolik marketingových expertů Vám řeklo, že email marketing může provozovat jen ten, kdo to skutečně umí a kdo si naopak neuškodí a neodradí i těch pár zákazníků, které má. Email marketing musíte používat, v rámci Vašeho podnikání, velmi promyšleně. Součásti této propagace je newsletter. Mnoho odborníků Vám řekne, že newsletter nemá prodejní a ani reklamní charakter. Jak to že ne? Přeci rozesláním newsletteru upozorňuji zákazníky o novinkách a změnách v mém e-shopu: slevy, výprodej, doprodej, nové produkty, služby atd. A jaký je cíl rozesílání? No přeci se snažím přilákat zákazníka na můj e-shop a nabídnout mu produkty či služby, záleží, v čem podnikám a co nabízím. Jedna zásadní chyba, kterou opakuje mnoho podnikatelů, získám emailovou adresu a hned rozesílám a nabízím. Tak takhle ne! To nikdy nedělejte. Vybudujte si pevnou základnu adresátů email marketingu. Určitě zhruba tušíte, koho máte oslovit: vracející se zákazníci, kteří nakoupili víc než jednou, proč? Protože to je Váš zákazník, hledá to, co nabízíte Vy a je naopak rád, že ho upozorníte na novinky ve Vašem obchodě, nemá čas sledovat web a ocení, že nepropásne žádnou slevu, nový produkt či službu atd. Pokud se k Vám přihlásí jednorázový zákazník (koupil dárek k svátku, narozeninám, Vánocům) a Vy mu veselé začnete rozesílat newsletter, jen ho tím odradíte od dalšího nákupu, třeba jednou, dvakrát do roka ale určitě by něco zase koupil. Takhle? Vymaže Vás z PC i z hlavy. Nechce být obtěžován. V tom je zásadní rozdíl, koho máte oslovit a kdo ocení Vaši snahu.

Zajímá Vás víc? Pak mi neváhejte napsat. Nastavím, doporučím, povedu. Začněte vydělávat ne jen podnikat.

 

Komentáře

Antispamová ochrana: Je-li dnes středa, co bude zítra?
UA-174238590-1 G-2MSZD1LFHD
Nepřihlášený